مدل ترکیبی لباس بچه گانه

هر آنچه در مورد لباس بچه گانه و زنانه باید بدانید

مدل ترکیبی لباس بچه گانه

۲۳۹ بازديد

مدل ترکیبی لباس بچه گانه

لباس های بچه گانه انواع مختلفی دارند که در مدل ترکیبی لباس بچه گانه ها استفاده می شوند.

شما می توانید انواع لباس ها را با هم ترکیب نمایید و به استایل کودک خود زیبایی را ببخشید.

در این مقاله ما می خواهیم انواع لباس هایی که قادر هستند در مدل ترکیبی لباس بچه گانه ها در انواع مختلف استفاده شوند را برای شما شرح دهیم تا با آشنایی با این موارد بتوانید زیبایی استایل کودک شما را تضمین کنیم.
مدل ترکیبی لباس بچه گانه

 

سویشرت در مدل ترکیبی لباس بچه گانه

 

سویشرت ها مناسب فصول خنک سال هستند و جنس های مختلفی دارند. جنس رویه ی آن ها از جنس نخ و کتان می باشد.

ممکن است آن ها رویه ی داخلی نیز داشته باشند که از جنس دورس هست. اگر این رویه را داشته باشد مناسب هوا های سرد تر می باشد به خصوص فصل زمستان و اواخر فصل پاییز.

اگر سویشرت مورد نظر دارای دورس داخلی نباشد، مناسب فصل پاییز و بهار می باشد که هوا نه آن چنان در این فصل ها سرد است که نیاز به لباس گرم داشته باشد و نه آن چنان گرم است که از این نوع لباس ها بی نیاز باشد.

به خصوص در مدل ترکیبی لباس بچه گانه باید این ها در فصول سرد و خنک سال وجود داشته باشند. چرا که بچه ها به نسبت بزرگ تر ها دارای بدن ضعیف تری هستند و بنابراین زود تر در معرض سرما قرار می گیرند و دچار سرماخوردگی می شوند.

سرما خوردگی ها در این فصول ممکن است طولانی تر باشد و این طولانی شدن رشد کودک را دچار اختلال می کند.

هم چنین سویشرت ها علاوه بر فوایدی که برای تهویه ی هوا در فصول سرد سال در مدل ترکیبی لباس بچه گانه دارند می توانند زیبایی هایی را نیز به مدل ترکیبی لباس بچه گانه ی شما ببخشند.
مدل ترکیبی لباس بچه گانه

این سویشرت ها در انواع مختلف دخترانه و پسرانه، در سایز های مختلف و هم چنین در رنگ ها و طرح های مختلف در ویرمابا بهترین قیمت های ممکن بازار موجود می باشند.

سویشرت ها ممکن است دکمه دار، زیپی یا فاقد این اقلام باشند که در این صورت به آن ها هودی گفته می شود. به طوری که هودی نوعی از سویشرت می باشد که در مدل ترکیبی لباس بچه گانه استفاده می گردد و فاقد دکمه ک زیپ می باشد و آن را همانند بلوز ها از سر می پوشند.

 

جوراب شلواری دخترانه در مدل ترکیبی لباس بچه گانه

 

جوراب شلواری ها نیز مانند بقیه ی اقلام لباس ها دارای انواع مختلف هستند.

جوراب شلواری های توری می توانند در تابستان در استایل های بیرونی در مدل ترکیبی لباس بچه گانه استفاده شوند و هم چنین در مجالس، تولد ها ، عروسی ها و غیره می توانند در این استایل مورد استفاده قرار گیرند.

جوراب شلواری ها می توانند از نوع بافت باشند که توسط ماشین بافته می شوند (البته قابلیت بافته شدن توسط انسان را نیز دارا می باشند).

این نوع جوراب شلواری ها پا را نمایان نمی کنند و می توانند انتخاب مناسبی برای استایل های بیرونی و هم چنین استفاده در فصول خنک تر مانند فصل پاییز و بهار باشند.

جوراب شلواری ها هم چنین می توانند کرک دار نیز باشند که مناسب فصل سرد سال یعنی زمستان و اواخر پاییز می باشند و برای گرم نگه داشتن پای کودک استفاده می شوند.
مدل ترکیبی لباس بچه گانه

استفاده از جوراب شلوار کرک دار به جای پوشاندن چندین شلوار روی هم توصیه می شود.

چرا که هم راحتی کودک را رقم می زند و هم زیبایی خاصی به مدل ترکیبی لباس بچه گانه ی شما می دهد.

و از همه مهم تر پای کودک شما را گرم نگه می دارد و و از سرما خوردگی کودک از جانب پا ها جلوگیری می نماید.

 

کراوات در مدل ترکیبی لباس بچه گانه

 

کراوات ها زیبایی خاصی به استایل کودک شما می دهند، هر چند که این اجزا، لباس محسوب  نمی شوند و جزو اکسسوری ها به حساب می آیند.

کراوات ها در انواع و اقسام مدل ها، رنگ ها و سایز ها  هم در نوع دخترانه و هم در نوع پسرانه برای بهتر کردن مدل ترکیبی لباس بچه گانه موجود هستند.

با این وجود این اکسسوری بیش تر برای زیبا کردن استایل های پسرانه استفاده می شود و با جلیقه و شلوار، کت و شلوار و پیراهن و شلوار قابل استفاده است.

 

اکسسوری اقلامی در لباس های بچه گانه هستند که موجب شیک پوشی هر چه بهتر آن ها و در مقابل دید بودن استایل آن ها می شوند.

اکسسوری های دیگری نیز در virma.ir موجود می باشند که می توان به چند مورد از آن ها اشاره نمود:

انواع کلاه بافت، کاسکت، باباکرم و غیره. انواع کمر بند های دخترانه و پسرانه و هم چنین زیور آلاتی مختلفی هم چون ساعت و غیره.

کیف نیز جزو انواع اکسسوری ها می باشد که می توانید از نوع کوله پشتی، کمری، یک طرفه و غیره ی آن را تهیه نمایید تا کودک شما با راحتی در حمل اقلام مورد نیازش مواجه شود.
میتوانید راهنمای خرید لباس بچه گانه را نیز مطالعه کنید 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.